ENGLISH

NUACHTLITIR



Aimsigh faisnéis faoi nuashonruithe beartais, imeachtaí reatha, tionscadail, cistiú agus deiseanna forbartha gairmiúla leanúnaí, go háitiúil agus go náisiúnta araon.


I-TAP-PD: Tuarascálacha Taighde


clé-deis, Manja Eland (Stichting Kopa, an Ísiltír), Vera McGrath (Comhpháirtíocht idir Múinteoirí agus Ealaíontóirí, Éire) agus Sanja Krsmanović Tasić (CEDEUM, an tSeirbia) ag déanamh cur i láthair comhchoiteann mar chuid den imeacht I-TAP-PD Multiplier le linn chomhdháil Lá Náisiúnta Thairseach na nEalaíon san Oideachas 2022 ag an gCearnóg Thoir, OT Bhaile Átha Cliath ar an Satharn, an 5 Samhain 2022. Íomhá: Tairseach na nEalaíon san Oideachas, grianghrafadóir: Cían Flynn.

An Chomhpháirtíocht Idirnáisiúnta idir Múinteoirí agus Ealaíontóirí (I-TAP-PD) PD

Foilsíodh tuarascálacha taighde ón tionscadal An Chomhpháirtíocht Idirnáisiúnta idir Múinteoirí agus Ealaíontóirí (I-TAP-PD) PD i mí an Mheithimh 2023. Bhí an tionscadal dírithe seo ar mhúinteoirí agus ealaíontóirí a chumasú lena dtuiscint, a saineolas agus a gcruthaitheacht sna ‘healaíona san oideachas’ a fhorbairt i gcomhpháirt le páistí agus daoine óga i suíomhanna oideachais, pobail agus ealaíon. Tá sé maoinithe faoin tionscnamh Erasmus+ KA2 - Comhpháirtíocht Straitéiseach don Oideachas Scoile.

Agus cúrsa oiliúna réamhsheirbhíse 5 lá ann chun rannpháirtithe a ullmhú dá rannpháirtíocht chomhpháirtithe agus cónaitheacht 20 uair an chloig ar an láthair i mbunscoil, rinneadh an clár a reáchtáil ar bhonn píolótach i gceithre thír: Éire, an tSeirbia, an Ghréig agus an Ísiltír.

Díríonn I-TAP-PD go sonrach ar an gcomhpháirtíocht idir múinteoir agus ealaíontóir, agus é mar aidhm aige bunús láidir caidrimh agus inspioráide a éascú sula n-oibreoidh siad le chéile sa seomra ranga. Agus an mhodheolaíocht seo á comhchruthú, eagraíodh grúpa taighde chun sonraí a bhailiú faoi thionchar an chláir agus na gcónaitheachtaí, agus chun monatóireacht a dhéanamh ar fhorbairt agus ar mhionchoigeartú an chláir oiliúna. Tá ionadaithe ó gach tír ar an bhfoireann taighde.

Tharla ceithre chónaitheacht in Éirinn i rith 2022, dheimhnigh sonraí uathu sin torthaí a foilsíodh go hidirnáisiúnta ar thionscnaimh TAP. Sa chás seo, deimhníodh gur phríomhchumasóirí na gcleachtas TAP iad leithdháileadh ama oiriúnach a thabhairt do chónaitheachtaí, ceannach isteach scoile uile a fháil agus toil agus thacaíocht pholaitiúil a bheith cinntithe.  As na ceithre chónaitheacht I-TAP, thuairiscigh lucht bainistíochta na scoile nár tugadh tacaíocht go leor do dhá cheann díobh. Bhraith rannpháirtithe eile nár leor an leithdháileadh ama 20 uair an chloig.

Tá an taighde ó gach tír chomhpháirtíochta ar fáil le léamh ar shuíomh gréasáin I-TAP-PD, lena n-áirítear réamhrá gearr agus nasc íoslódála chuig gach tuarascáil taighde ó Éirinn in éineacht leis an nGréig, an tSeirbia agus an Ísiltír. Léigh ar fad iad agus déan iniúchadh ar eispéireas an chláir agus na cónaitheachta agus ar an gcaoi a ndearnadh anailís orthu i gcomhthéacsanna éagsúla.

Foilsithe

1/2/2024

Foirmeacha Ealaíne

Foirm il-ealaíne

Leibhéal

Bhunscoile

Réigiún

Idirnáisiúnta